Berry Global lægger to forretningsområder sammen

Berry Global lægger to forretningsområder sammen

For at øge udbuddet af cirkulære produkter til markedet kombinerer emballageproducenten sine M&H- og PET Power-forretninger i en ny, fælleseuropæisk virksomhed med navnet Berry Agile Solutions. Den vil bl.a. give kunderne hurtig adgang til både korte og lave minimumsordremængder af emballageløsninger i høj kvalitet

Af Lisbeth Petersen

Berry Agile Solutions' portefølje også vil omfatte produkter fra Berrys B Circular-serie med væsentlige forbedringer som eks.inkorporering af genanvendt materialer, monomaterialeprodukter og design til genopfyldning og genbrug. Det skal hjælpe mærkevareproducenterne med at opfylde - og overgå - deres bæredygtighedsmål.

-Lanceringen af Berry Agile Solutions vil gøre det muligt for virksomheder at fortage nye forsøg med produkter, lige som mindre virksomheder vil kunne få deres nye produkter og innovationer hurtigt på markedet, siger Joe Horton, som er Product Line Director i Berry, og fortsætter:

-Vi har den smidighed og reaktionsevne, der skal til for at kunne udtænke og hurtigt vende effektive løsninger, hvor kunderne drager fordel af både Berry Global-organisationens design og tekniske ekspertise og vores indgående markedskendskab til de vigtigste slutmarkeder. Lige så vigtigt er det, at vi også kan hjælpe dem med at opfylde lovkrav mv.

Berry Agile Solutions' mangeårige ekspertise og erfaring vil tilbyde en omfattende end-to-end-service lige fra det indledende koncept til design til levering - selv for projekter med små partistørrelser.

11/8 2023
  • Fællesstand på HI-messen

    Fællesstand på HI-messen

    emballage ›En række virksomheder inden for plastbranchen er gået sammen om en omfattende fællesstand på HI-messen, hvor fokus er på faglig sparring, nye kontakter og inspiration
  • Master of Wine

    Master of Wine

    emballage ›Qian Janice Wang, lektor og sektionsleder for "design og forbrugeradfærd" på Københavns Universitet er nu Danmarks første herboende Master of Wine
  • Pakkevolumen vokser

    Pakkevolumen vokser

    emballage ›Bring fortsætter med at tage markedsandele på det danske pakkemarked. På trods af hård konkurrence er Brings pakkevolumen i Danmark steget med 28 procent i årets første halvår.
  • Metsä Board påbegynder storstilet modernisering

    Metsä Board påbegynder storstilet modernisering

    emballage ›Som del af et investeringsprogram på 60 millioner euro bliver maskinerne, der producerer virksomhedens flagsskibs-karton i Finland, optimeret til at forbedre kvaliteten og vejen mod fossilfri produktion
  • Fødevareplasten skal genfødes som ny fødevareplast

    Fødevareplasten skal genfødes som ny fødevareplast

    emballage ›Mens drikkeflasker kan blive til nye flasker, bliver andre typer emballageaffald brændt af eller ender i lavkvalitetsprodukter. Stort dansk-ledet samarbejde vil vise, at brugt plast fra fødevarer også kan sorteres, oprenses og genanvendes til ny fødevarekvalitet
  • Dansk stadionplatte skal konkurrere i PackNorth 2025 

    Dansk stadionplatte skal konkurrere i PackNorth 2025 

    emballage ›På opfordring fra fodboldklubben OB har Smurfit Westrock Danmark udviklet en take-awayemballage, der løser et velkendt transportproblem for enhver fodboldfan 
  • Affaldsfraktioner er prissat

    Affaldsfraktioner er prissat

    emballage ›Emballageretur kan nu offentliggøre, hvad de enkelte affaldsfraktioner kommer til at koste de flere end 2.100 medlemsvirksomheder, som hører under den kollektive ordning
  • Fødevarer og campinglogistik

    Fødevarer og campinglogistik

    emballage ›Campingkæden First Camp har valgt Dagrofa Logistik og Dagrofa Foodservice lom leverandører af en samlet løsning af fødevarer til virksomhedens 14 danske campingpladser