August Faller bliver til Faller Packaging
På CPhI-messen i Frankfurt har virksomheden offentliggjort et nyt navn og en ny strategi.

August Faller bliver til Faller Packaging

 Specialisten i farmaceutiske emballager har fået nyt navn og en ny strategi. Målet er at understøtte kunderne endnu bedre i den tiltagende individualisering, digitalisering og kompleksitet i healthcareindustrien

'Moving healthcare. Moving you'. Med det motto vil Faller Packaging positionere sig som en kompetent partner inden for højkvalitets- og skræddersyede emballageløsninger fra én leverandør.

- Vi vil i den forbindelse fokusere endnu stærkere end hidtil på digitaliseringen af hele forsyningskæden, lød det fra Daniel Keesman på messen CPhI i Frankfurt, hvor Faller offentliggjorde sit nye navn og sin nye strategi. Og han uddybede:

- Stadig mindre partistørrelser og en stadig kortere markedslanceringstid er udfordringer for hele branchen, som vi nu kan imødekomme med friske idéer og innovative processer.

Nyt blik på sundhedssystemet
Digitaliseringen og de mange nye netværk byder dog også på chancer, som Faller ønsker at udnytte til at arbejde tættere sammen med sine kunder fremover.

- Vi anvender de nye teknologier målrettet for at afstemme vores og brugernes processer endnu bedre. Sammen vil vi se på sundhedssystemet på en ny måde og håndtere det digitalt, siger Daniel Keesman.
Med den nye varemærkestrategi og den stadig mere internationale orientering vil Faller Packaging være optimalt forberedt til fremtiden, mener den administrerende direktør.

Om Faller Packaging
Faller Packaging har i mere end 30 år været specialiseret i skræddersyede komplette løsninger til farmaceutiske sekundæremballager. Virksomheden udvikler og producerer foldeæsker, indlægssedler, etiketter og kombinationsprodukter fra en og samme leverandør – både standardprodukter og specialproduktioner tilpasset kundens ønske. I den forbindelse sørger digitaliserede og optimalt afstemte processer for maksimal effektivitet, en bæredygtig produktion og altid hurtige leveringstider.

Derudover tilbyder Faller individuelle logistiktjenesteydelser og supply chain-koncepter.  

Ud over hovedsædet i Waldkirch har Faller Packaging adskillige andre lokaliteter i Tyskland – Binzen, Grossbeeren og Schopfheim – og i Hvidovre i Danmark og polske Lodz. Datterselskabet PackEx i tyske Worms, der er grundlagt i 2018, er specialiseret i produktionen af foldeæsker i mindre og helt små oplag. Sammen med irske Perigord Premedia Ltd. har Faller grundlagt et 'Global Centre of Packaging Excellence' til artwork-management og rådgivning og koordination inden for tryk.

I alt beskæftiger August Faller GmbH & Co. KG mere end 1.300 medarbejdere.

-lipe

10/11 2019
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben 
  • Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    Tecsys’ Eliteplatform effektiviserer laboratorielogistikken

    emballage ›Tecsys’ cloudbaserede lagerstyringssystem, Elite, bliver rullet ud i diagnostikvirksomheden Roches internationale laboratorienetværk i mere end 50 lande. Systemet sikrer effektiv og sikker varehåndtering af in vitro-diagnostik-produkter
  • Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    Miljøgraduerede bidrag – hvad, hvorfor og hvad nu?

    emballage ›I efteråret træder det udvidede producentansvar, EPR, i kraft. I den anledning flytter ansvaret, økonomisk såvel som i praksis fra kommunerne til virksomheder, der sætter emballage på markedet i Danmark. Jo mere genanvendelige eller genbrugelige emballagematerialerne er jo lavere bliver taksten. Teknologisk Institut har styr retningslinjerne og opsummerer dem i følgende tekst i sit nyhedsbrev nr. 2 2025 fra maj måned:
  • Sikker pakning i pap

    Sikker pakning i pap

    emballage ›Den italienske producent af højteknologiske tappe- og emballeringslinjer til blandt andet føde- og drikkevareindustrien, ACMI har fået hjælp af komponent-, system- og automatiseringsspecialisten, Pilz til at skabe sikre pakkelinjer til papemballage
  • Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    Supermarkeders mængderabat fører til madspild

    emballage ›Et nyt studie afslører en uheldig effekt af supermarkedernes populære ''2 for 1''-tilbud: De får os nemlig ikke bare til at købe mere – de får os også til at smide mere mad ud
  • Det handler om emballagen

    Det handler om emballagen

    emballage ›Ændrede indkøbsvaner, krav om mere bæredygtig emballage og digitaliseringen og automatiseringens indflydelse på emballagetryk. Det var alt sammen temaer, som eksperter fra emballagevirksomheder, brancheforeninger og den kommercielle og teknologiske sektor diskuterede, da Heidelberger Druckmaschinen fejrede sit 175 års jubilæum
  • Chep Danmark og Salling Group udbygger sit partnerskab

    Chep Danmark og Salling Group udbygger sit partnerskab

    emballage ›Chep Danmark og Salling Group udbygger sit partnerskab for at gøre Salling Groups forsyningskæde endnu mere driftig, leveringsdygtig og grøn. Aftalen er én af de første eksempler på et partnerskab i forsyningskæden med et målrettet fokus på strategisk modstandsdygtighed, siger ekspert