Alt du kan forestille dig inden for god indpakning

Alt du kan forestille dig inden for god indpakning

ANNONCE: Uanset om du er indehaver af en større eller mindre virksomhed, der har med en eller anden form for handel at gøre, så har du behov for god, stærk og stabil indpakning.

Denne kan komme i mange forskellige udformninger, men en, som de fleste virksomhedsledere er glade for at bruge, er naturligvis papkassen.

Med gode papkasser til forsendelse og opbevaring bliver du forsikret, at de varer, som enten skal opbevares på et lager eller sendes videre ud til kunden altid, er i lige præcis den tilstand, som de skal være.

En god indpakning er fundamentet i enhver handel  

Du må under ingen omstændigheder tro, at indpakningen af dine varer er ligegyldig. Og samtidig må du heller ikke bare springe over, hvor gærdet er lavest på dette område. Det kan måske godt være fristende at vælge den billigste løsning på dette felt – det er trods alt ikke alle steder i en virksomhed, hvor budgettet bare kan få frit løb – men sådan et valg vil komme med store konsekvenser.

For en god indpakning er fundamentet i enhver handel mellem dig og dine kunder. Denne er med til at forsikre, at det produkt, du har solgt og sendt til kunden, er i den rette tilstand. På den måde er de mange papkasser med til at forsikre en høj kundetilfredshed.

Bliv forsikret om, at dine varer er bedst opbevaret  

Det er ikke kun, når produktet ender hos kunden, at papkassen som opbevaring får en central rolle. Også når du selv skal have et godt overblik over eksempelvis dit lager, vil det kvalitetsbevidste valg være med til at opretholde den høje standard.

Så vil du forsikre, at dine varer altid er i den bedste tilstand – både ved forsendelse og ved opbevaring – handler det i høj grad om at investere i gode alternativer, som netop er fremstillet til dette formål.  

 

 

 

2/11 2022
  • Absolut Vodka er først med både kapsel og flaske af papir

    Absolut Vodka er først med både kapsel og flaske af papir

    emballage ›Efter en test af den papirbaserede kapsel er producenten endnu et skridt nærmere målet om at skabe en fuldt, biobaseret flaske
  • Heidelberg overtager emballageteknologi fra Polar Mohr

    Heidelberg overtager emballageteknologi fra Polar Mohr

    emballage ›De mangeårige samarbejdspartnere har indgået aftale om, at Heidelberger Druckmaschinen AG køber varemærkerettighederne og teknologien på emballageområdet af Polar Group. Overtagelsen giver Heidelberg yderligere adgang til vækstmarkederne i Asien, Sydamerika og Mellemøsten
  • Tættere på nationalt pant- og retursystem for takeaway-emballage

    Tættere på nationalt pant- og retursystem for takeaway-emballage

    emballage ›I Danmark bruger vi årligt 150 mio. madbokse af engangsplastik, som oftest bliver brugt én gang og derefter ender i skraldespanden - eller i naturen. Nu har et politisk flertal udpeget det tværgående partnerskab, som skal skabe nye løsninger
  • Pap- og papiraftalerne er på plads

    Pap- og papiraftalerne er på plads

    emballage ›Vana har indgået aftaler om genanvendelse på alle emballageaffaldsfraktioner og på transport af emballageaffaldet. Dermed er Vana helt klar til at håndtere producentansvaret for emballage for medlemsvirksomhederne
  • Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    Genbrugs-K-opper i Düsseldorf

    emballage ›Messe Düsseldorf debuterer med genanvendelige og genbrugelige kopper, fremstillet af ReOil, kemisk genanvendt råmateriale fra OMV, på K 2025-messen
  • Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    Arla investerer næsten en halv milliard kroner i Holstebro

    emballage ›Arla-mejeriet i Holstebro skal udvides med godt 6.500 kvadratmeter, to nye produktionslinjer og 50 nye fuldtidsmedarbejdere. I alt løber investeringen op i godt 440 millioner kroner
  • Coop relancerer sine kaffebrands

    Coop relancerer sine kaffebrands

    emballage ›Cirkel- og Irma-kaffe samt Coop- og Änglamark-kaffe relanceres alle med ny og forbedret kvalitet i et nyt design
  • Cocio i ny indpakning

    Cocio i ny indpakning

    emballage ›Fodboldtrøjen er for længst driblet ud af stadion og ind i gadebilledet som et stilsikkert symbol på både nostalgi, attitude og livsstil. Nu slår Cocio og hummel pjalterne sammen i et samarbejde, der byder på noget til både ganen og garderoben