Afløser som marketingchef hos Palcut A/S
Palcut A/S i Holstebro, specialist i løsninger til automatisk palletering, har ansat Anitta Falsig Laurberg som midlertidig marketingchef i forbindelse med barselsorlov
Hun får ansvaret for Palcuts digitale og sociale markedsføring, nationalt og internationalt, rettet mod forhandlere og kunder på det industrielle marked i Europa og Asien. Samtidig skal hun støtte forhandlerne i at udbygge den lokale markedsføring rettet mod blandt andet føde- og drikkevareindustrien, og hun får ansvaret for virksomhedens udstillingsaktiviteter.
Anitta Laurberg kommer fra en stilling som brandmanager hos Onecollection A/S i Ringkøbing, hvor hun har arbejdet med grafisk kommunikation og online markedsføring af blandt andet af House of Finn Juhl og virksomhedens øvrige kollektion af møbler.
Hun er 27 år og bachelor i International Kommunikation & Multimedier fra Aarhus Universitet i Herning.
- Vi har ambitiøs målsætning, hvor vi internationalt er i gang med at øge kendskabet til Palcut-brandet, og er i færd med at styrke støtten til vores forhandlere i at skabe lokal og målrettet markedsføring mod blandt andet føde- og drikkevareindustrien. Anittas profil passer perfekt ind i vores eksekveringsplan, siger Rudi Pedersen, adm. direktør i Palcut A/S.
-lipe