Afløser som marketingchef hos Palcut A/S

Afløser som marketingchef hos Palcut A/S

Palcut A/S i Holstebro, specialist i løsninger til automatisk palletering, har ansat Anitta Falsig Laurberg som midlertidig marketingchef i forbindelse med barselsorlov

Hun får ansvaret for Palcuts digitale og sociale markedsføring, nationalt og internationalt, rettet mod forhandlere og kunder på det industrielle marked i Europa og Asien. Samtidig skal hun støtte forhandlerne i at udbygge den lokale markedsføring rettet mod blandt andet føde- og drikkevareindustrien, og hun får ansvaret for virksomhedens udstillingsaktiviteter.

Anitta Laurberg kommer fra en stilling som brandmanager hos Onecollection A/S i Ringkøbing, hvor hun har arbejdet med grafisk kommunikation og online markedsføring af blandt andet af House of Finn Juhl og virksomhedens øvrige kollektion af møbler.

Hun er 27 år og bachelor i International Kommunikation & Multimedier fra Aarhus Universitet i Herning.

- Vi har ambitiøs målsætning, hvor vi internationalt er i gang med at øge kendskabet til Palcut-brandet, og er i færd med at styrke støtten til vores forhandlere i at skabe lokal og målrettet markedsføring mod blandt andet føde- og drikkevareindustrien. Anittas profil passer perfekt ind i vores eksekveringsplan, siger Rudi Pedersen, adm. direktør i Palcut A/S.

-lipe

18/10 2018
  • Stor skuffelse over sammenbrud på plastmøde

    Stor skuffelse over sammenbrud på plastmøde

    emballage ›– Verden havde brug for en aftale nu – ikke først om flere år, skriver Plastindustrien om 0-resultatet fra forhandlingerne om en global FN-plasttraktat i Genève
  • Ost på glas går som smurt

    Ost på glas går som smurt

    emballage ›Arla Foods investerer 380 millioner kroner i Bahrain-anlæg for at styrke sin position inden for smøreost på glas i MENA-regionen
  • Økologiske fødevarer i fokus

    Økologiske fødevarer i fokus

    emballage ›Organic Summit 2025 samler beslutningstagere, eksperter og aktører fra hele den europæiske fødevarekæde d. 18-19. august i Den Sorte Diamant
  • FARUSA emballage er solgt til Nefab

    FARUSA emballage er solgt til Nefab

    emballage ›Den 102 år gamle familievirksomhed i Farum er overtaget af den globale eksportemballagekoncern, som hidtil har være en af FARUSA største konkurrenter
  • Øget selv-medicinering stiller særlige krav til emballagen

    Øget selv-medicinering stiller særlige krav til emballagen

    emballage ›Autoinjektorer og -penne bliver i stigende omfang brugt af patienter til selv-behandling. Derfor udvikler Faller Packaging tilpassede emballager, der kombinerer beskyttelse, funktionalitet og brugervenlighed
  • Medicinske engangsprodukter skal have nyt liv

    Medicinske engangsprodukter skal have nyt liv

    emballage ›Danske hospitaler producerer 4,4 tons affald - i timen! Et nyt samarbejde mellem industri, hospitaler og forskning på bl.a. Teknologisk Institut vil nu etablere en infrastruktur til genanvendelse af medicinsk engangsudstyr
  • K slår plastparaplyen op

    K slår plastparaplyen op

    emballage ›Messe Düsseldorfs globale portefølje af messer for plast- og gummiindustrien kommer under et nyt paraplybrand. K-Alliance, er navnet
  • Ny InNo-Liner-løsning til fragtetiketter

    Ny InNo-Liner-løsning til fragtetiketter

    emballage ›Baseret på HERMAs prisbelønnede InNo-Liner materiale præsenterer virksomheden sammen med etikettrykspecialisten cab Produkttechnik en løsning til logistik- og fragtetiketteruden uden bagside. Det sker på Labelexpo 2025