3D-visualisering skaber endnu bedre brugeroplevelse

3D-visualisering skaber endnu bedre brugeroplevelse

Udviklingsteamet bag WMS-løsningen Logia er i fuld gang med en række spændende projekter, som vil forbedre brugeroplevelsen på den visuelle platform endnu mere

Platformen Logia udvides bl.a. med 3D-visualiseringer af lagerreoler og tilhørende funktioner, som vil gøre det let for lagerledere at oprette lagerlokationer samt løbende justere opsætningen.

Reoler kan både vises todimensionelt forfra og roteres, så de vises tredimensionelt fra siden. Det betyder, at lokationerne i dybden bliver tilgængelige og let kan ændres.

Udover en ny visualisering af reoler og lagerlokationer, bliver det også muligt at lave en visuel opsætning af hele lageret set fra oven.

På sigt udvides oversigtsbilledet med et heatmap over, hvor der er mest trafik på lageret. Dét kan give grundlag for at optimere lagerets opsætning, så der opnås et optimalt flow.

De nye funktioner giver overblik, skaber optimeringsmuligheder og gør det let at redigere lageropsætningen. Logimatic, der har udviklet WMS-løsningen, ser mange muligheder og ser frem til at kunne præsentere den første version.

-hawin

22/2 2022
  • Run på Royal fiber

    Run på Royal fiber

    emballage ›UPM og Royal Vaassen har udviklet et fiberbaseret alternativ til emballageløsninger af plast og aluminium
  • Genanvendelige displays til butikker og leverandører

    Genanvendelige displays til butikker og leverandører

    emballage ›Virksomheden Tosca´s Crystal Clear genanvendelige, klar-til-brug plastikdisplays er et skalerbart alternativ til engangsløsninger af pap, til de hurtigtomsættende varer i detailbutikkerne
  • Fem stjerner til Smurfit

    Fem stjerner til Smurfit

    emballage ›Smurfit Westrock har vundet en hel håndfuld ScanStars for sine emballager ved den årlige prisuddeling i Scandinavian Packaging Association
  • Nu også partner i farma

    Nu også partner i farma

    emballage ›Universal Robots mangeårige partner, automationsvirksomheden Technicon er udnævnt til global UR certified solution partner for den farmaceutiske industri
  • Ny strategi lanceret

    Ny strategi lanceret

    emballage ›Nemlig tager kampen op mod discountsupermarkederne ved at investere i lavere priser, bibeholde sit store sortiment og sin service og ved at styrke hele værdikæden herunder logistikken
  • Tid til Årets Ævlerov

    Tid til Årets Ævlerov

    emballage ›En fynsk tradition, som samler borgere om noget så lavpraktisk som indsamling af overskudsæbler, har siden 2016, hvor Årets Ævlerov blev lanceret, reddet 45 millioner æbler
  • Katte ville vælge monomateriale

    Katte ville vælge monomateriale

    emballage ›Mars Incorporated, som bl.a. står bag. kattemadsmærket Whiskas, har udskiftet en del af sine emballager med en mere genanvendelig pose af et enkelt materiale - foreløbigt i Storbritannien og Tyskland
  • Omkostninger rammer skævt

    Omkostninger rammer skævt

    emballage ›Smurfit Westrock opfordrer til justeringer, så materialer som bølgepap ikke pålægges langt højere omkostninger end materialer, der er mere miljøbelastende